Ledig.

Jaha vad händer i mitt liv just nu då?! Är ledig i dag så barnen kollar på den ena filmen efter den andra, ingen ac oss har lust att gå ut idag. Kallt ute.
I morgon är det jobb som gäller igen, på kvällen ska jag hem till min älskade ann för mycket prat o en del vin intag=)

Har inte hunnit med vänner, knappt familj heller på sista tiden. Jobbat som bara den, vilket kommer att ha varit värt det när lönen kommer. Nu jobbar jag ca 26-30 timmar i veckan. Har blivit medansvarig på barnavd. Är  så otroligt glad för att jag fått den här chansen. Nu har jag visserligen bara kontrakt till sista januari men det känns o verkar som att det kan bli mera än så=) Älskar mitt jobb! Längtar dit nät jag är ledig o när jag jobbar känns det som att tiden går för fort o det är redan dags att gå hem. Det är så ett jobb ska vara!

På lördag är det en ledig dag igen, söndag=jobba.

Barnen mår bra båda två o växer som bara den. Nova pratar mer o mer hela tiden, ord som traktor, ost, mamma, pappa, titta, sitta, klocka, katt, mat, äta, wiwam (william) dagis, bebis (hennes docka). William är numera blöjfri på dagarna, men på nätterna har han fortf blöja. Han pratar på, hela meningar, berättar vad som hänt på dagis osv. Han har verkligen blivit så stor. Mina stoltheter.

Maken har fått fast anställning<3 så stolt över honom. Mitt livs kärlek..

Själv jobbar jag som sagt på lindex (roligaste jobb jag någonsin haft). Har gått ner 10 kg sen i augusti=) Det kändes inte helt fel. 10 till tack sen är jag nöjd!


Nope, ska ut ta en smoke...

Längtar till i morgon, då lilla ann kommer jag med 2 flaskor vin o ett glatt humör! Love U<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0