Tankar

I morgon är det sista dagen på praktiken. På tisdag är det arbetsförmedligen som gäller för mig=( Hatar att gå dit! Kommer i alla fall få jobba extra på lindex både nere på stan o Tuna Park. Kommer att sakna att gå till jobbet varje dag, trivdes så bra där. Älskar att jobba med alla som jobbar där, älskar att hålla på att göra om i lagret så att kläderna ska få plats. Har varit mest på barnavd och det är där jag trivts bäst. Känns som att det är där jag hör hemma. Känns tomt att inte få vara där varje dag längre....................

Känner mig ganska tom annars oxå. Här hemma är barnen i nån j-kla gnäll period som tömmer musten ur mig. Skrik, gnäll, gap och slagsmål hela dagarna................ Får nästan panik av att vara hemma.


Som ni kanske märker på texten så är det bara depp här hemma.


Bläh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0