Nalle Phu o Nicke Nyfiken

William fick välja två filmer på ica maxi i dag. Det blev Nalle Phu och Nicke Nyfiken. Så nu sitter han i soffan o tittar på Phu. Allt för att jag ska få en lugn stund=) Det kallas MUTA... På Nova funkar det tyvärr inte än då hon inte fastnat för att titta på tv el film än. Barnen är numera friska igen, med undantag för att Nova hostar lite än men annars är dom äntligen bra igen. Själv har jag lite feber, ont i halsen o allmänt trött men det går nog över snart.

Väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet så vi kan åka till lidl. Jag vill göra skagen toast i morgon kväll och tycker verkligen att jag förtjänar det! Håller på att koka potatis just nu, ska göra tunnbröds rulle med mos, kokt korv, gurkmajonnäs o sallad. Mums...

På måndag är det äntligen dags att jobba igen, ska bli så otroligt skönt. Bävar inför att min praktik tar slut o att dec månad är över. Då blir det a-kassa igen o gå hemma tills man hittar ett jobb. Vill inte gå hemma!!!!!!!!!!! Får nästan panik över att dagarna går för fort.

Nu har ni fått två inlägg på en vecka, tror att det är nått nytt rekord för mig alltså, i alla fall på sista tiden då bloggen verkligen inte varit någon priotering...

xoxo//em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0