Kors i taket...

... jag gör ett inlägg i bloggen... Det var inte i går. Vad sysslar jag med nuförtiden då? Jo jag är inne på slutampen på min praktik som jag älskar! Älskar jobbet, älskar mina underbara kollegor, älskar att känna mig riktigt duktig. I dec ska jag få hoppa in i jobba extra, sen får vi se hur det blir. Just nu är jag hemma med sjuka barn, dom är inne på sin 3dje sjukvecka så tålamodet är väl inte på topp längre! Sen att man själv inte är helt frisk gör ju saker o ting inte bättre. Barnen har influensa ( inte svin utan en vanlig) o jag ´har ont i halsen, kroppen o fryser som en idiot trots raggsockor, filtar o koftor. Ingen feber dock...

Längtar så otroligt mycket till februari. Bästisen Ann o vackraste reddish Sandra beslutade sig för att bjuda mig o Nina på en weekend resa till Tyskland. Bara så där liksom. Ska bli så otroligt roligt att komma i väg på en all girls resa... Känner mig väldigt hedrad över att dom ens ville göra bjuda mig bara så där... <3<3<3<3

Just nu sitter barnen i soffan o moffar på äpplen, lite mellis, framför bolibompa. Själv har jag parkerat mitt arsle på datastolen o sitter o önksar att tiden kunde gå lite snabbare. Vill att maken ska komma hem från jobbet. Saknar honom så mycket... <3<3<3

Nästa vecka ska Wille vaccinera sig mot svinis, jag hoppas att även jag ska lyckas komma i väg o ta sprutan. Jobbar ju till 18 o 19 varje kväll. Sen på lördag ska jag hjälpa emma med bakning inför Julius dop som sker på söndagen. Veckan därpå (den 28de) ska jag jobba på himmelriket o den 29de ska jag på min kusins dop. Så helgerna kommer att flyga förbi....

Nu skulle jag vilja lägga upp en massa bilder o så men jag har ingen kamera  (vi har önskat oss det i julklapp av svärmor) så förhoppningsvis så kommer det bilder inom 2 mån. Nått att se fram emot va??=)

Take care now...

xoxo//emelie

Kommentarer
Postat av: Johanna

Va?! Här har det kommit text! Woho!

2009-11-18 @ 13:36:50
URL: http://imica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0