Nu var det verkligen längesedan!

Jag har tappat bloggen helt, men jag ska försöka rycka upp mig. All våran ledig tid går numera att vara ute vid huset o riva, tömma, klippa gräs, hugga ner träd osv.  I dag är inget undantag. Jocke jobbar över till 12 sen är det vi som åker ut. Måste ju bli klara med tömmning av huset så det kan börjas renovera så vi kan flytta dit=)
Ett eget hus, nu lever jag verkligen drömmen! Toppen man som jag bara blir mer förälskad i ju mer vi är tillsammans, två underbara barn som är mitt o jockes hjärta, ett hus på landet, det ända som saknas är ett heltids jobb, men det kommer inom sinom tid!

Håller på att väntar på att äggen ska bli klara så jag o barnen kan äta frukost.

Fick förresten ett nattlinne där det står "Världens bästa mamma" på =) en ask choklad hjärtan, mums vad gott. Tack mammas älsklingar (o pappa som handlat*blink*)

Nehe, nu är det dags för frukost.

Ha en bra dag//emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0