Mina planer gick åt skogen!

Hade planer på att först gå ner på stan för att skriva in mig på arbetsförmedligen, för att sen sitta ute hela dagen med barnen, vädret är ju lovely! Men lilla fröken Nova liten hade andra planer, hon har feber o mår inte särskilt bra. Så det blev till att ta föräldrardagar i dag o i morgon oxå. Så på onsdag när jag lämnat sonen på dagis, Nova får vara hemma, så tar jag med henne ner o skriver in mig. I dag blir vi dessvärre inne, vill inte ta ut henne i hettan o göra så att hon blir sämre. Wille får jag försöka hålla på gott humör med bolibompa o Bilar filmen. Synd bara för det verkar som att vädret ska bli sämre snart o man vill ju ta vara på solen=(


I går var vi på Hyvena hela dagen, kom hem 19.20. Fick faktiskt en hel del gjort i alla fall. Huset är snart helt tömt o renoveringen kan börjas=) Johanna klippte gräs medans jag höll på att tömma rum på övervåningen, syster yster lyckades tydligen göra illa foten sin imica.blogg.se . Jocke tog över gräsklippningen efter han o bror min pepis.blogg.se varit på tippen o lastat av lite saker.

Grillning av korv med bröd stod på menyn, sen dök svärmor med sambo upp med en raberbertårta=) Mycket gott.

Jag tror att barnen kommer att trivas fint på hyvena=) William springer runt på gården o leker o pysslar o mår riktigt gott där. Tror även att jag o älsklingen min kommer att ha det bra på landet♥

Har hämtat ut ett paket med jeans leggings (två par, ett till mig o ett par till min söta ann) samt en klänning som jag ska ha på jeppes studenten på lördag. Mycket nice.

Nehe, om ska ta o ringa lökens o beställa smörgås tårtor tills på lördag....

Ha en toppen dag o gå ut o njut av vädret (njut lite för mig oxå!)

Over and out//emelie

Kommentarer
Postat av: Dessu

Har ni köpt hus? =o) Vill se bilder ju..

2009-06-02 @ 07:19:37
URL: http://togetherwemakeafamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0