Midsommar<3

I går åkte min söta William tills sin mormor o Stig, kommer hem i morgon. I dag åkte min Nova liten till sin faster där hon ska spendera dagen o natten tillbringas hos farfar stig=) Mamma o pappa ska festa i dag=) Jag o min vackra ann ska fira gemensam födelsedag, 21 blir vi;) Vi kan ju låtsas i alla fall. Jag fyller egentligen inte förren i december men det är sååå många som blev födda då (december rules) så vi försöker sprida ut firandet lite grann så jag har tvingat på ann att dela sin dag med mig=)


Vad har annars hänt i veckan?! Vi har varit med mamma (jag o barnen) ute på Hyvena o klippt en jädrans massa gräs. Har träningsvärk i handflatorna pga detta! En sprucken blåsa på tummen är även det pga gräsklipparen.

Jobbar inte denna helg, skönt!


jag med världens vackraste människa både på insidan o utsidan ♥♥♥



Ha en underbar helg....

Peace out//emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0