Dagis=)

Nu är båda mina sötisar på dagis till klockan två=) O eftersom jag inte jobbar förrens i morgon så är jag home alone! Så skönt...

Svar till togetherwemakeafamily.blogg.se  : Nope vi har inte köpt hus. Min mamma ärvde min morfars gård i samband med att han gick bort förra året så hon låter oss flytta in i huset. Vi ska hyra det av henne=) Ligger i Jäder, 15 min från stan o 5 min till sunbyholm med bil. Vi är super nöjda=) Bilder kommer att komma upp senare*ler*.

I går var jag på arbetsförmedligen o skrev in mig *suck* ... Så nu är man inte föräldrarledig längre utan arbetslös...
I dag händer det inte så himla mycket.
I morgon är det jobba som gäller, sen baka till bror mins studenten, (mannen min ska städa undan barnens leksaker) sen sova.
På lördag är det Jesper som tar studenten o jag som kommer att ha fullt upp med dukning, framställning av fika, tårta koka kaffe osv....
På söndag är det dags för en tur till huset o klippa gräs, tömma mer saker ur huset... och sen är det måndag igen.

Dagarna går så fort nu, har så mycket att göra hela tiden...



Har ju glömt att berätta att min Nova liten♥ kan gå nu=) Visserligen några steg i taget men snart så springer hon fram, hon har dessutom äntligen börja få fler tänder... Så nu har hon 4 st=) William hade i stort sett alla tänder innan han var 6mån men för Nova stumpan tar det längre tid. Hon äter själv nu och hon äter samma mat som oss. Med andra ord så är min lilla bebis inte bebis längre=( Det går för snabbt efter det att dom föds.
Får väl glädja mig över att i augusti så kommer min svägerska lilla baby=) och min söta vän Emma nedkommer även hon med en bebis då....


Nehe om man skulle ta o hoppa in i ducshen nu när barnen inte är hemma.


Over and out//emelie♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0