Borta igen=(

Jocke jobbar i dag, 7-16, från o med måndag 7-20 hela veckan fram till torsdag, fre =ledig. Suck, han gör inget annat än att jobba över nu förtiden och jag blir kvar hemma med att ta hand om barnen, gör frukost, lunch, middag o kvällsmat smat lägger barnen. Det mina vänner sliter på en! Denna vecka är det dessutom sista veckan på dagis så då blir dom hela dagarna. Älskar mina barn över allt annat men gud vad påfrestande dom kan vara, speciellt en kille som är i värsta trotsåldern! Allt man säger får ett NEJ tillbaks.. Jag är trött nu.............

I dag var det tänkt att huset på landet skulle få sig ett besök av familjen karlsson, men om ni bor i e-tuna så vet ni att det vräker ner... Inte så kul att vara ute då trots att man har regnkläder... Hade även tänk att ta mig o barnen på en tur ner på stan för att inhandla min vackra anns födelsedags present, även det har jag ställt in. Vad jag ska hitta på har jag ingen aning om...

Nehe, om man ska ta o byta på min stinkande Nova liten, av döma på lutem är innehållet i blöjan allt annat än litet.

(Johanna! om du läser detta så kommer jag vara ensam hela veckan efter dagis så om du har lite tid över för din syster=) så vet du var jag bor! Tis är jag hemma efter kl 14, ons=efter kl 11 så du vet. Mat finns här;)  )

See you later!

(ann, saknade dig i lördags (ingen att dricka vin med! Nu är det dags att du o marina kommer hem!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0