Barnen på dagis..

själv väntar jag på min systeryster som ska skjutsa ner mig på stan så jag kan gå på mitt möte på arbetsförmedligen. Hon är även så snäll o hämtar mina barn på dagis i dag=) Tack söta Johanna<3

Broderns studenten är avklarad, gick bra. Jag blev nog fullare än han;) Men det var roligt....

Annars händer det inte så mycket. Ska ut på landet på torsdag o klippa gräs, jobba på fredag o lördag, kalas efter jobbet på lördag, landet på söndag... Nu vill jag att det ska bli bättre väder! Trött på kylan o regnet... fy tusan vad jag fryser hela tiden. Har haft lite feber på kvällarna, varför bara då vet jag inte.

Vill ha en kamera, ska nog prata med mannen min  =) Våran som har några år på nacken börjar ge upp. Full laddat batteri ska räcka till mer än två- tre bilder innan den dör.

Skulle beställa ett intyg från försäkringskassan att jag har varit föräldrarledig men måste vänta tills den 20de, ska få pengar från dom för ca 5 dagar o då skickar dom inte ut intyg. Får inga pengar från a-kassan om jag inte har intyget så tack o lov för skatte pengarna o liten lön från himmelriket=) samt att jag o maken lyckats att lägga undan en del oxå=) Hade visserligen velat ha mina skatte pengar till annat men men! Thats life.


Märker hur osammanhängande detta inlägg är men take it o leave it. (har ni märkt hur jag tycker om att blanda in lite engelska ord här o där?) Well well, det är väl en sån period jag har....

Nehe, nu ska jag sätta mig i soffan under ett täcke (fryser som sagt) o glo på tv tills hanna kommer..

Peace out♥

Kommentarer
Postat av: Mrsahstrom - en blogg om inredning!

Tack så jättemycket =o)

2009-06-10 @ 18:37:35
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0