Ännu en varm sommardag=)

Jag älskar när det är sådant här väder=) Mår som bäst då, inga (knappt) besvär i leder, inget tecken på mon astma (den är som mest synbar på vintern). Jag mår med andra ord toppen, skulle dock vara roligare om min älskling hade semester så vi kunde åka o bada osv. Men på onsdag blir det en tripp till parken badet med sötaste ann o barnen. Hon o Marina har kommit hem från turkiet nu *jippie*. I går var hon över en stund för att hämta bilen sin. Presenter hade hon med sig till lilla mig o barnen=) Wille fick en Ed Hardy t-shirt och en burberry tröja o Nova fick en burberry tröja. Jag fick en väska (burberry, superfin), en plånbok även den jätte fin, stark ketchup, förstår om det verkar lite underligt med ketchupen, men jag älskar ketchup o stark ska den vara=) fick även en jätte bra hälsten en sån som man skrubbar bort död hud med=) Tack så mycket söt♥♥

Ska snart ta barnen på en liten tripp till Maxi där det ska inhandlas någon lätt lunch, en glass var o kanske någon bok till mamma=) Jag läser numera varje dag, läser ut böcker varannan dag så det har blivit några köp på sista tiden. Älskar att läsa och numera när barnen somnar runt 19-20 o sover hela natten känner jag äntligen ro till att läsa. Det är något jag saknat dom åren barnen varit spädbarn. Hade aldrig ro el tid till att lägga mig ner för så fort jag gjorde det vaknade dom. Det är precis som när jag jobbar i butiken på lördagar själv, precis när jag ska gå på toa då kommer det en kund. Slår aldrig fel. Börjar tro att det sitter en skylt på stan som tänds när jag öppnar toadörren o stans alla kunder ser detta o tänker "nu j-vlar får vi skynda oss, inte ska hon tro att hon får kissa på arbetstid!"

Detta blev ett konstigt inlägg, blir vär så när man inte har så mycket att göra om dagarna. Dom ser liksom ganska likadana ut.



Jo, nu kom jag på en sak. Nova har sakta men säkert börjat gå på potta mer o mer. Detta tack vare farmor hennes=) Hon säger "titta", "titta där", "hej då", "hej", "mamma",  tatu vilket är pappa på polska. Min Nova liten går nu, inget krypande längre, hon börjar bli stor nu....

Ha en skön dag nu och var ute o njut! Man vet aldrig hur länge värmen håller i sig....

Love//emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0