Parken badet.

I dag var vi först hos doktorn på morgonen, det var dags för återkoll med William. Doktorn kollade i hans öron för att kolla att inflamationen läkt bra, vilket den gjort. Sen kom min söta Ann o hämtade oss. In med barnstolar och packning i blien så gick färden sen mot parken badet.
Vi har haft så roligt i dag, både William o Nova tyckte att det var så kul att bada, det tyckte även jag som annars är en riktig badkruka=) Men vi hade det mysigt, fikade o badade lite mer. Strax efter kl 15 gick färden hemåt. Vi hade då varit där sen 11=) Stannade vid maxi, hjälpte ann att handla.. Hem, laga mat o nu sitter jag här medans Wille kollar på bolibompa o Nova går runt i sitt nya nattlinne o gömmer saker bakom en fotölj*hihi*.... Snart är det dags för barnen att bäddas ner i sina sängar o dags för mamma att hoppa in i duschen. Hjärtat mitt jobbar till 20 i kväll igen.

Blir nog att lägga sig tidigt i kväll. Är så otroligt trött.

Är vädret bra i morgon blir det bad ute i barnpoolen på tomten, för barnen alltså o inte för mig! Skulle faktiskt bli glad om det ösregnade o åskade osv. Trycket i luften är inte nådig mot mitt huvud, har värk hela tiden. Men sen får det gärna bli fint igen..

Nåja, ha det bra.

Love//emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0