Lindex=)

Platsen är min...... Jippie!!!!

I morgon ska jag ner till arbetsförmedligen o fixa med papper, sen ska jag till lindex där det ska skrivas under, sen tillbaka tll arbetsförmedligen där papperna ska lämnas in.. En massa spring med andra ord. Tur att vi bestämdes oss för att åka ut till huset nästa vecka i stället för denna. Nu vet jag inte än när jag ska börja men det är en massa saker som ska fixas, efter i morgon vet jag ju när jag börjar o då måste jag ringa dagis o säga till om att barnen måste börja. Ska ha praktik tre dagar i veckan  tills jag slutar på himmelriket, efter det ska det vara fem dagar=) Lovely...
Ni anar inte hur glad jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0