Åska..

Att säga att jag är trött räcker inte. Mina ögon är svullna o jag somnar nästan sittandes framför datorn. Inte många timmars sömn i natt. J-vla åska! Jag blev ca 8 år i natt, låg o skakade o spände mig inför allt dunder. Önskade av hela mitt hjärta att jag var just 8 år igen och kunde krypa under mammas o pappas säng för att gömma mig, kommer i håg hur pappa brukade ge mig en ficklampa att ha därunder, mamma gav mig en filt o kudde att ligga på. Själv tog jag med en tidning för att jag skulle ha något annat att tänka på=) Min (överdrivna, jag vet) rädsla för åskan har inte minskat. Gick upp starx efter kl 1 o bad mannen min att komma in o lägga sig (han spelade) för att jag kunde inte slappna av. Fick svaret "snart älskling". Blev förbannad, tog hans kudde o kastade ut den, med tårnarna sprutande sa jag att han inte behövde komma alls!

Gick o la mig igen o storgrät (japp så rädd är jag). Tog nog inte mer än fem sekunder så kom han=) Och strax efter det sov jag. Tänk vilken trygghet rätt person kan ge en. Nu är jag väldigt medveten att min rädsla är starkt överdriven och att det är ingen fara när jag ligger hemma i min säng. Men det är som att det är något som tar över och jag har ingen kontroll.

Så nu sitter jag är med svullna ögon och försöker att vakna till. Ska snart ner på stan för några ärenden sen är det jobbet som väntar. Kan inte säga att jag ser fram emot det direkt. Men jag kommer att tjäna lite extra pengar som jag verkligen behöver.

Nåja, nu får det räcka för i dag.

Love//emelie♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0