Ont i huvudet...

Det är vad jag har i dag. Det har varit ännu en natt med dålig sömn o precis som i går fick jag inte sova ut i dag. Jocke är på arbetsförmedligen, visserligen öppnar det inte förren kl 10 men med tanke på hur många på volvo som har sin första arbetslösa dag i dag o som måste skriva in sig så är det nog en bra ide att han redan är där.

I natt så har William hostat så mycket att det var nära att han kräktes varje gång, sen har han drömt mardrömmar och legat o vridit o vänts sig stup i kvarten. Han har legat alldeles inpå mig, han har legat på mig, han har sparkat mig osv. Då har vi ändå en 1,80 säng så det har funnits plats till oss båda. Men icke då, platsen intill mig är tydligen bäst.

Nova sover ännu o wille kollar på bolibompa medans jag sitter här. Om Nova liten inte vaknat till 10 får jag väcka henne.

Åh, vad jag är trött!!!!!!!!!!!

Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0