Jag vet varför...

jag hade en mådde dåligt i går trots en bra dag, trots riktigt goda nyheter.. Mår inge vidare i dag heller. Jag har en sån smärta i kroppen, mina händer o armar värker, likaså mina fotleder, mellan axlarna o min höft låser sig. I dag ringde jag vårdcentralen för att be om tid för blodprov, så den väldigt trevliga sköterskan har satt mig på deras väntelista o skulle försöka få en tid så snabbt som möjligt... Käkar alvedon som godis just nu. Min vänstra hand/arm börjar ge upp så jag sitter o skriver med en hand............ det gör ont!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Va roligt att du har börjat skriva igen Emelie..

Jag hoppas att allt blir bra, låter som att det är mycket just nu.

Tack för omtanken, den värmer. Många kramar

2009-04-16 @ 20:24:29
URL: http://sannalajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0