Glad Påsk..

I dagar tre har vi tvättat o tvättat o tvättat o likt förbannat så blir tvättkorgen aldrig tom. Ärligt talat så har det varit min snygga man som har sprungit fram o tillbaka till tvättstugan. Jag har bara vikt skiten.

I morse vaknade vi av att det blev väldigt kallt inne i vårat sovrum o vi förstod inte varför då vi inte hade fönstret öppet. Jocke gick upp o upptäckte att Wille stod i pyjamas på uteplatsen, Skorpan (en av våra två katter) var även hon ute, (dom är innekatter)! Så i dag så har vi varit o köpt ett säkerhetslås som vi ska sätta fast på dörren så Wille inte kan öppna den.

I dag ska jag till min vackra ann. Det blev bestämt nyss=) Jocke ska dessutom åka till bolaget snart o köpa en flaska vin som ska intas hos ann (av mig)! Tack söt för att du åker...
Brodern ska köra mig till ann o hämta mig i natt, tack brodern=)

I morgon skulle jag hjälpa mamma med att rensa i morfars hus men mamsen liggen med influensa=( Stackars min vackra mamma. Krya på dig♥


Våren är verkligen på väg, det märks på så många sätt. Allergierna har blommat ut= mindre kul, Mitt humör är på topp= underbart ( är glad även på regniga dagar) Min kärlek till musiken har kommit tillbaka=lovely!!!!! Nu vill jag ha radio/skiva på hela dagarna, Mitt tv tittande har minskat drastiskt=skönt, detta händer varje vår....

Nehe, nu ska jag be killarna säkra dörren till uteplatsen....

Ha en trevlig påsk nu...

Pöss
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0